Dźwigopol Łódź - suwnice, żurawie, podnośniki próżniowe, trawersy, zawiesia, podesty hydrauliczne, podnośniki hydrauliczne

19.08.2018.
Start arrow Suwnice

 

Suwnice


 

formularz zapytaniaSuwnice to duża grupa dźwignic, na którą składają się zarówno lekkie, mobilne suwnice bramowe o udźwigu od kilkuset kilogramów do kilku ton (z racji ich znaczenia omówione w oddzielnej zakładce), jak i potężne suwnice natorowe o nośności kilkuset ton. Zajmujemy się kompleksową produkcją zarówno samych dźwignic, jak i podtorzy, torowisk, wylewek etc.

 

 

 

zapytania ofertowe suwniceJeśli jesteście Państwo zainteresowani ofertą na suwnicę- prosimy o wypełnienie elektronicznego formularza zapytania ofertowego na naszej stronie internetowej, lub pobranie formularza faksowego, wypełnienie go i przesłanie faksem do naszego biura. Przedstawiciel firmy Dźwigopol skontaktuje się z Państwem tak szybko, jak będzie to możliwe aby ustalić szczegóły i przedstawić naszą ofertę na interesujące Państwa urządzenie. 

 

 


Rodzaje suwnic

 

suwnice pomostoweSuwnice natorowe to duże suwnice poruszające się po własnych torach jezdnych. Zaletą jest pewne prowadzenie suwnicy podczas przemieszczania ładunku oraz możliwość zastosowania mechanicznego napędu bramy czy mostu suwnicy (oprócz produkcji samych suwnic budujemy, remontujemy i modernizujemy także estakady podsuwnicowe, również w zakresie rektyfikacji podtorza).

Suwnice pomostowe to suwnice, w których most w wciągnikiem porusza się po własnych torach jezdnych umieszczonych najczęściej na stropie lub pomoście kratownicowym. Duże suwnice pomostowe wyposażane są często w kabinę operatora.

 

suwnice podwieszaneSuwnice podwieszane to bardzo wygodne, ale jednocześnie niezwykle wymagające dźwignice. Mocowanie do stropu sprawia, że przy posadzce nie ma dodatkowych utrudnień transportowych w postaci filarów i innych elementów wspornikowych. Jednak aby możliwe było zamontowanie suwnicy podwieszanej, niezbędne jest pozytywne świadectwo wytrzymałości wydane przez projektanta hali w której montowany jest system. Bardzo rzadko zdarza się, by podczas projektowania szkieletu hali przewidziano jego dodatkowe obciążanie, dlatego tego typu rozwiązanie jest często niemożliwe do zastosowania, szczególnie w starszych budynkach.

 

 

wciągarki bramoweSuwnice bramowe mają bardzo niewielkie wstępne wymagania montażowe, dlatego jest to jeden z najczęściej spotykanych typów suwnic. Najczęściej stosowane są do rozładunku bądź przeładunku. Dzięki mobilnej konstrukcji kołowej nie muszą być związane z jednym gniazdem produkcyjnym, mogą pracować w hali i na wolnym powietrzu. Ręczny napęd przemieszczania suwnicy bramowej stosowany jest zazwyczaj do nośności 5000kg- przy masie urządzenia przekraczającej 5T kłopotliwe staje się ręczne przemieszczanie dźwignicy bez pomocy urządzeń napędzających. Więcej informacji...

 

 

 

 

suwnice wspornikoweSuwnice wspornikowe specyficzny typ suwnic, gdzie belka nośna ma kształt wspornika. Podobnie jak w przypadku suwnic pomostowych czy podwieszanych, planowanie zastosowania tego typu dźwignicy w przypadku mocowania jej do szkieletu budynku musi mieć miejsce już na etapie projektowania hali.

 

 

 

 


Układy sterowania suwnic

sterowanie radiowe suwnicSterowanie kablowe to najtańsze i najprostsze rozwiązanie. Doskonale sprawdza się w lekkich suwnicach o małym (zasięgu) zakresie pracy, które nie przylegają do ciągów komunikacyjnych i zautomatyzowanych ciągów technologicznych. Możliwe jest stosowanie przewodów prostych, spiralnych jak i szyn ze ścieżką przewodzącą. Połączenia kablowe możemy zastosować tylko wtedy, gdy wykluczona jest możliwość ich zerwania czy uszkodzenia przez jakiekolwiek maszyny czy pojazdy pracujące bądź mogące się pojawić w bezpośredniej bliskości suwnicy.

Sterowanie radiowe jest idealnym rozwiązaniem z uwagi na wygodę i bezpieczeństwo. Nie posiada wad połączeń kablowych, nie jest podatne na zakłócenia, za to upraszcza pracę operatora dźwignicy, który nie musi troszczyć się o przewód zasilający i jest ma zupełną swobodę ruchu. To rozwiązanie jest nie do przecenienia, gdy operator dźwigu jednocześnie asekuruje przenoszony ładunek.Sterowniki radiowe zasilane są akumulatorami o bardzo dużej żywotności, w zestawie znajduje się także ładowarka. Więcej informacji...


Układy zasilania suwnic

 

szynoprzewodyZasilanie karniszowe. Zaletą jest niski koszt, jednak nie zawsze polecamy to rozwiązanie. Przewody podiweszone na wózkach prowadzonych w profilach karniszowych dobrze sprawdzają się w krótkich, lub wysoko podwieszonych mostach suwnicy. Podobnie jak w przypadku sterowania kablowego przed zastosowaniem szynoprzewodów musimy wyłączyć możliwość przypadkowego zerwania kabli nawet w czysto teoretycznych, ale możliwych do wystąpienia okolicznościach.

Zasilanie szynoprzewodami. Jest to nowoczesne rozwiązanie eliminujące problem przewodów wiszących pod suwnicą. Zamiast tradycyjnych kabli stosujemy specjalne profile zawierające wiązki przewodzące, po których poruszają się wózki odbierające zasilanie. Jest to rozwiązanie proste, skuteczne, bezawaryjne i niewiele droższe od tradycyjnego, za to estetyczne i zwiększające bezpieczeństwo. Więcej informacji...


Modernizacje suwnic

remonty suwnicDokonujemy modernizacji i optymalizacji pod względem bieżących wymagań wszystkich rodzajów suwnic w pełnym zakresie prac. Zmieniamy rozpiętość i udźwig, modernizujemy systemy zasilania i sterowania. Dostosowujemy także suwnice do nowego miejsca pracy bądź sposobu montażu.

Dzięki prowadzanym przez nas zmianom suwnice zyskują na funkcjonalności, efektywności pracy, zużywają mniej energii, a także posiadają ergonomiczną obsługę. Więcej informacji...

 

 

 

 

 


Konserwacje, naprawy, serwis gwarancyjny i pogwarancyjny

 

Świadczymy pełen zakres usług konserwacyjno-naprawczych zarówno w okresie gwarancyjnym, jak i pogwarancyjnym. Aby zmniejszyć koszty napraw takie elementy jak czopy końcowe czy koła biegowe regenerujemy poprzez napawanie. Więcej informacji...

 


 

 

wyślij do nas wiadomość

 

 
Copyright © 2018 Dźwigopol Łódź - żurawie, suwnice, podnośniki próżniowe, wciągarki, elektrowciągi, trawersy, zawiesia, łódź. All rights reserved